onsdag 24 november 2010

Jag måste vara den mest svårflirtade i världen.
Det var en kille som kom och ragga på mig nu i helgen när  vi var på krogen. Jag ba:''No way, asså! You ain't getting this!'' Nej, jag skämtar. Såklart! I somras stanna en kille mig när jag var påväg hem från Central Stationen. Han började prata om en massa telefoner och jag sa bara:''I'LL TAKE IT!''. Inte för att jag ville ha en utan... för att snabbare komma därifrån, inte vet jag?

Igår ringde en tjej från Swedbank. Hon började prata om något kort och... så.... vidare? Jag vet faktiskt inte vad hon pratade om. ''Men gud, det låter perfekt! Och jag behöver verkligen en uppdatering, kan man säga. HEHEHE skicka papprena så skriver jag på!'' Eftersom min mobil höll på att ladda ur.

En annan gång ringde en gubbe och ville att jag skulle svara på några frågor. Jag hade bråttom, med andra ord, inte tid med detta. ''Hur länge kommer  detta att ta?'' frågade jag. Han sa att det skulle ta högst tio minuter. Eftersom jag inte orkade lyssna på honom så fick han säga om varje fråga. Vi pratade i 30 minuter. ''Vill du göra sånt här oftare och tjäna pengar på det?'' ALDRIG. Vem bryr sig om pengar när det får mig att bli självmordsbenägen?!

Jätte svårt att sälja saker till mig...
Så, om ni skulle få för er att bli försäljare
eller är det: RING INTE MIG!

2 kommentarer:

  1. Vad menade du med det första då, med den killen p krogen? Fattar inte?

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Jag skrev ju först:''jag måste vara den mest svårflirade i världen!''

    Som att jag faktiskt skulle prata om att jag var svårflirtad.

    Och sen skrev jag ju ett exempel. Som att jag ba HIHIHI jag är helt svårflirtad och alla vill ha mig! Nu måste jag skriva det i bloggen!! ihihihihihi

    Fattar du nu? Varför försöker jag ens förklara när vi båda vet att jag suger på det? :p

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better