fredag 19 november 2010

Igår pratade jag i telefon med Evelyn i över två timmar. Seems like we've got some catching up to do. Med tanke på att det var några år sedan vi umgicks så är det ju faktiskt inte så konstigt. Jag har saknat henne! ''Åhhh, vad jag har saknat att prata med dig! Du berättar allting så roligt. Direkt du öppnar munnen så börjar jag skratta!! hahahahahahahahahahhahahahaha jag får kramp i magen!'' sa(?) hon. I die! Men faktiskt så skrattar man mesta tiden som man spenderar med henne. Så vi skulle hitta på någonting nästa vecka. Hé bli' bra.

Idag har jag lunchat med med my gurl Amina. Pratade om livet och gick runt i alla affären (flera gånger om för att vi glömde kolla på kläderna men okeeeeej.) Vi fick beslutsångest över några klänningar som vi gillade. Köpa eller inte köpa, det är frågan. Köpa en eller två, det är den stora frågan, faktiskt. Bläuuu. Det slutar nog med att vi båda köper två. Jag hitta en lång och en kort! ÅHhhhHhh i die! Jag vill fortfarande ha en lång och den korta var så mysig. Nä, usch. Nu ska jag faktiskt iväg och börja shoppa julklappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better