tisdag 16 november 2010


Dear Santa,
I think i'm in love with ''SWRMXS – the official remix album of HIM’s “Screamworks: Love In Theory and Practice''. Du kanske skulle kunna fixa ihop oss, or something? Du har väl märkt hur snäll jag varit i år?! Just nu skriker Naimeh i köket:''Jag vill ha meja kaka, mammaaa! Meja kaka, mamma! Snäääälla?'' Och jag bjussar på meja kaka. Fast nu är det schlutt. (Hon blir ju annars hyper av allt socker! Som om hon inte är nog hyper nu...)

Jag förväntar mig ingenting! Men jag kan säga att du & jag inte är vänner ifall du inte uppfyller min dröm. Just so you know.

Mvh.
Din BFF, även kallad jordens snällaste barn.

Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Vad söt du är :D och vad bra att åtminstone du tror på att du varit snäll. ;)

    SvaraRadera
  2. Mäh, sluuuuta! Jag är ju värsta snällisen :)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better