onsdag 20 oktober 2010


I Söndags var jag ju på Hockeyskola med min systers son. Jag dör, alla var så himla söta! Och det gick faktiskt riktigt bra för honom med tanke på att det var första gången. Han blev lite tjurig på slutet och ville ge upp. Det blev dock fart på honom när han såg att min pappa kom. Då började han ropa på honom och bad honom vänta där. Sen skrek han till alla andra barnen:''JOBBA, JOBBA, JO-OOBBA!!'' Sööööööööt.

Helt plötsligt var han bra på att åka skridskor när han skulle till min pappa. Hm. Sen när han kommit av från isen sprang han iväg och kramade honom. DAMNIT! Jag kommer aldrig lyckas med att bli lika poppis som honom... Men Hockeyskolan var rolig ändå! Jag kanske borde prova? Hah.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better