onsdag 29 september 2010

You think you have to want more than you need.
Until you have it all, you won't be free.

Ok. Jag gjorde en adressändring. Sen ringde dom därifrån och började prata någonting om eftersändning. Att min post inte skulle gå någonstans om jag inte gjorde en. Vilket lät väldigt konstigt... Så jag bad om en eftersändning och fick sedan papper hem som skulle skrivas på. Jag förstod fortfarande inte varför posten inte skulle gå till Luleå om jag inte skrev på det där, eftersom den gör det nu. Så jag ringde dit idag.

Tjejen jag fick prata med idag sa att posten visst kommer till Luleå så länge jag inte skriver på eftersändningen. Sen ifall jag vill att den ska fortsätta komma dit så skulle jag låta allting vara. Så... varför sa den andra kvinnan någonting annat? Idiot. Så jag bad om att få ändra tillbak till min gamla adress eftersom jag ändå flyttar hem snart igen. OrKa FlYtTa HeMiFrÅn AlLt Är Ju Så JoBbIgT. Jag vill bo i våran villa. Forever and ever. And ever. And ever. And so on. Typ...

Jag söker en kille (eller tjej...?) som kan köpa mig ett hus, en grand danois och annat smått och gott. Någon som känner sig sugen? Kom igen? Det är väl inte för mycket begärt...? Annars får jag väl fråga chans på Vikke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better