onsdag 22 september 2010



Snälla gode gud! Mamma. Pappa? Jag vill ha en mössa. Den där förbannade russian fur hat thingen. Jag. Måste. Ha. En. Sån. Jag blir alltså knäpp på riktigt. Jag har för mig att jag har sett en sådan hemma hos min moster. Men det är ju enkelt att sno den därifrån nu när jag bor i Stockholm... Jävla piss Stockholm! Varför svär jag nu också?! To hell with Stockholm. Kan jag få veta var jag kan hitta en riktigt fin sådan?

Min sista utväg är att sno en från jobbet. Sånt får man ju inte göra... Så, sch! Nej men. Jag får väl springa runt hela Stockholm och genom alla Second hand butiker. Skit också...


Visst såg den lila stora mössan mysig ut?
Dock inte jofamas(?) ... Första bilden dvs.
Eller så är det modellen som är så ful?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better