torsdag 30 september 2010

Jag orkar inte med dessa sömnlösa nätter. Känns ju bra att veta att jag ska upp till jobbet imorgon också... Då försöker jag ju tvinga mig själv till sömns. Det funkar ju alltid (Aldrig!). Att jag aldrig någonting har haft detta problem tidigare är ju väldigt konstigt. Folk har alltid undrat hur jag kunnat somna så snabbt. Och jag själv har alltid undrat hur folk inte kan somna om nätterna. Eftersom jag kunnat somna närsomhelst och varsomhelst. Those days are gone... haha, näemen.

Berättade jag om jobberbjudandet jag fick? Jo det gjorde jag säkert...
Ett i Österrike. De hade två krav; Man skulle kunna tyska och kunna åka skidor.
Jag kan inget av det. Men hon tjatar fortfarande om att jag ska komma. ''Det löser sig!''.
Jag själv kan inte förstå hur jag ska kunna lära ut småbarn hur man åker skidor. PÅ TYSKA! Jag kan inte ett enda ord på tyska och jag har ingen aning om hur man åker skidor såatteh... skulle inte tro det. Någon annan som är sugen? Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better