torsdag 30 september 2010

Idag tvingade jag iväg mig själv till mataffären. Var nog där i över en timma. Jag ville inte ha någonting. Ingenting alls. Sen fick grönsaker, sallad och champinjoner till slut fylla vår kyl. Och en massa fil, yoghurt osv. Jag vet inte.

Jag sover inte och äter inte. Jag vet inte vad som är fel, men vad det än är så verkar det inte vara någonting bra. Som tur är så är Delshad & dom i Stockholm nu så vi ska nog ses imorgon. Då kanske jag känner att jag lever? Jag måste nog ut och hitta på någonting! Och inte stänga in mig. Varför gör jag så?!

Jag ställer frågor som jag inte ens vill ha svar på...

Pratade med min gulliga farmor idag. Vi pratar inte så ofta. Men det kändes skönt och jag skulle mer än någonting annat vilja hälsa på henne. Hon är ju så ensam nu. Ja, som sagt; jag förstår mig inte på livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better