lördag 25 september 2010

http://svtplay.se/t/103450/debatt

Haha alltså.... jag hoppas att dom skäms över sin medverkan i denna debatt. Hur skämmigt är inte detta? Och så säger dom där två killarna från ''Kungarna av Tylösand'' (vad dom nu heter...):''Öhhh vadööööö, fattar ente va som e negativt merehär assoo?!''.

Nej det gör inte jag heller! Jag tycker också det är okej att:

bete sig sådär på en krog.
visa ungdomarna att det är okej att utnyttja tjejer sådär. För det är ju precis så det ska vara, ellerhur?
visa ungdomarna att det faktiskt är såhär man ''festar''.

Ni som inte har någon erfarenhet från sex eller alkohol. Det är okej om en kille ligger med dig, filmar det, blinkar till kameran och visar sedan ''tumme upp'' för det. Och om ni inte beter er som ett svin när ni blivit fulla så kan ni ge upp! Man har ju bara kul då man inte kommer ihåg någonting. Alltså jag menar... jag kommer ju faktiskt inte ihåg någonting men jag vet att jag hade kul.

Och nej ni kommer verkligen inte lida av det här, nej. Kan man verkligen vara så dum och tro att man inte kommer det? Vilken arbetsgivare kommer vilja anställa dom?!

''Fattar inte, vadå skadar oss? Vi ångrar oss inte?! Hur kan det skada oss då...?'' Öh. NÄHÄ, vem bryr sig?! Du har väl redan druckit så mycket så att du tappat alla dina hjärnceller när du inte fattar att man snackar om att alkoholen skadar dig! De snackar massa i sina bloggar om att de ska på ''bartour'' eller vad dom nu kallar det för?

Så ALLTSÅ. Antingen så var du alkoholist redan innan programmet eller så har du blivit det. Och alkoholister skadar ju inte kroppen eller hjärnan, eller hur?


Och Paulina påstår att programmet visar hur det blir om man sätter in ett gäng ungdomar i ett hus. Fast... Nae? Jag vet inte, du kanske bara umgås med såna människor. Men alla är ju inte såna idioter så jag fattar inte var du fick det ifrån. Alla beter sig faktiskt inte sådär. Och vad vill man då komma fram till med programmet? ''LÅS INTE IN DINA BARN MED DERAS KOMPISAR I ETT HUS! FÖR DÅ HÄNDER DET HÄR'' Öh.

Nae. Jag blir så arg så att jag inte ens fattar vad jag själv pratar om längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better