torsdag 23 september 2010

Det känns fördjävligt att jag har sovit bort min dag bara för att jag skulle ta en powernap. Men den powernapen blev fler timmar lång... Det känns också fördjävligt att fylla år imorgon. Vad ni än gör, säg att jag fyller 17! Jag kan ju inte ha åldersnojja redan? Så tragiskt...

Jag skulle döda för en semester. Den semestern skulle bestå av en utlandsresa med en fin vän. MEN NÄ DET GÅR INTE! Skitäckelliv. Jag vill vara arbetslös... Hemma. I Luleå. Fast jag är ju arbetslös snart? Vi får väl se vad som händer då...
Jag vill ha champinjoner.

2 kommentarer:

  1. "Vi får väl se vad som händer då..."

    Då ska du och jag bli polare och filma dumma saker hela dagarna :D Haha!

    SvaraRadera
  2. vänta... snart arbetslös? neeej, du vill inte vara arbetslös :')

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better