söndag 22 augusti 2010

Var försvann tiden? Vad hände med att jag inte ska upp tidigt för att gå till skolan imorgon? Istället ska jag ta mig till jobbet och sedan börja packa lite smått inför flytten till lägenheten. Aldrig mer skola.... aldrig mer Luleå? Detta är skrämmande. Jag har inte kommit på än ifall det är på ett bra sätt eller ett dåligt. Men det kommer väl med tiden...

Jag saknar umeå, min syster & hennes katter. Umeå är nog den plats där jag kan känna mig lugn och verkligen tycka om allting. Allt. Jag vet inte om själva umeå är så bra eller om det är min syster som är så bra. Båda, är det nog.

Jag hade behövt den där promenaden för att rensa mina tankar. Men någon idiot har ju mest troligt tagit dem. Istället ska jag tvätta kläder... det är ju jätte roligt. Jag har nu lyckats få ännu mer värk. Just nu känns saker & ting inte så bra. Just nu. För stunden...

Åh, vad less jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better