tisdag 24 augusti 2010

Testade H&Ms trenchcoat idag. Hett. Den kommer jag mest troligt att köpa. Jag är långt ifrån in need för en jacka men... ja. Det är väl min grej. Att köpa onödiga saker alltså. Kikade även förbi på H&M HOME. Ohmy....... Det är ju sten tufft att vara där och handla! Sen så hade de en massa snyggt också...

H&M kommer att flytta in hos mig.

Nu ska jag leta lite jobb. (Jo, jag har redan ett jobb och ska söka ändå.)

Nej. Usch. Jag orkar inte ens tänka... Någon gick på sitt rum medan den personen hade någonting i ugnen. Ugnen var tydligen inte så ren så någonting började droppa och ... blä. Inte vet jag vad som hände. Men nu är rummet alldeles rökfyllt och luktar rumpa. Nu ska jag gå och dö!  Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better