tisdag 17 augusti 2010

När slutade saker & ting handla om vad man känner? Om man mår bra av det. Eller har det någonsin gjort det? Har jag missat någonting? Någonting om att det inte ska handla om det? Spelar det någon roll om man kan sova om nätterna eller inte? Allting handlar helt klart om pengar. Jobb. Bostad. Skit. Jag jobbar, jobbar, jobbar, jobbar, jobbar & jobbar. Absolut. Jag får inte ens vara i Luleå en vecka innan folk ringer & ber mig komma tillbaka. TILL JOBBET!

Men vad får jag ut av det? Ingenting. Ingenting jag vill ha. Ingenting jag behöver. Absolut ingenting jag mår bra av. När börjar människor bry sig om andra än dem själva? När ska någon ta sig orken till att lyssna på någon annan? Förmodligen aldrig.

Det räcker med att säga att man bryr sig och att man vill höra. För då låtsas man iallafall.

Jag är trött på det här. Jag är trött på allting. Jag har slutat lyssna och försöker att sluta bry mig.

1 kommentar:

  1. sluta aldrig bry dig, iaf inte om dom du älskar för det är det bästa du kan göra.. Sluta inte tro att det bara finns skit människor där ute och stäng in dina känslor pga dom.. visa dina känslor och skit i dom skita människor.. Jag känner typ det samma om vissa/en vissa människa just nu. passade in så bra "försöker sluta bry mig", "låtsas bry sig".. i know the feeling! men man ska inte ge upp hoppet för det finns verkligen underbara människor som bryr sig. tro det eller ej.. haha, okejs detta vart långt. hoppas du har de bra! :)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better