tisdag 31 augusti 2010

Jag vet inte vad som händer här men Maggan har visat men en äcklig god sak. Turkisk yoghurt med björnbär. Jag fick nog av badet. (När ska jag inse att jag inte kan bada badkar?) Så nu sitter jag och äter den här ... saken. Samtidigt som Maggan gjort en ''Dick-Voodoo''. Whatever that is...? Hon säger att hon gör det för att locka hit... ja. Hon är ju inte okej den där... människan(?).

Hon har tänt ljus & rökelser. Dessutom så har hon storhandlat till oss idag. Inte konstigt att jag bor tillsammans med henne!

Öhm. Kollade just på en film på oss. Roligt att båda är väldigt finniga och allmänt ofräscha. Plus att jag ser ut som en kines. Är det någonting mina föräldrar har glömt att berätta till mig? Jaja. Snart kommer det väl fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better