söndag 22 augusti 2010



Jag har varit dum och lovat fofo två inlägg/dag efter att hon tjatat om det. Även fast jag lider av världens huvudvärk som sitter kvar sedan gårdagen så tänker jag skriva ännu ett inlägg om ingenting.

Jag är så mesig! På senaste har jag inte haft ont någonstans. Jag brukar ha jätte ont i magen väldigt ofta och huvudvärk brukar komma lite då&då. Men nu när jag mått bra så vill jag gråta direkt jag känner att det gör lite ont. Jag vill dö! Utan att skoja. Jag har haft värre huvudvärk men ändå... och huvudvärks tabletter hjälper inte... Det kan väl förståss bero på sömnbrist, eller?

Påtal om sömn.... När jag väl sover så ringer folk klockan åtta på morgonen(!!) på mina lediga dagar. Det är faktiskt inte okej! Jag blir faktiskt arg... och ännu argare på dagen då jag inte fått sova någonting. Jag har ju nog  svårt att somna...

Märker ni hur mesigt jag skriver också?!?!
Alltså, jag måste sluta tycka synd om mig själv och tuffa till mig!

Nä, allvarligt. Nu ska jag gå ut & gå. Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better