tisdag 31 augusti 2010

I förrgår stod jag och Maggan vid en såndär maskin som spottar ut godis. Om man stoppar i pengar... Eller, den SKA göra det. Vi stoppade i pengar men fick inte ut någonting. Vi stoppade in mer. Fick ingenting då heller...

Maggan blev sur.
''JAHA! Och här står det att man kan betala genom sms. Bara för att jag är så jävla arg just nu så ska jag göra det!!'' (Betala mer för att man är arg?!?! okeeeeeeej? haha)

Det funkade med smset så fick ut våran chokladkaka. Hon var fortfarande arg. Delade den på hälften och tröck i sig allt på en gång (okej båda gjorde det...).

Sen hör jag hur hon svär. Jag kollar på henne; hon står och bankar på automaten, svär åt den och frågar vad den glor på.

Normalt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better