torsdag 19 augusti 2010

Här sitter jag med ett glas fyllt med cola. Laddar även min nya mobil. När jag skulle hem från Central stationen (när jag just kommit med bussen från Arlanda.) kom det fram en kille och började babbla. Jag kan väl inte direkt påstå att jag är svår att övertala och jag behövde en telefon så... varför inte? Jag är jätte nöjd! En Sony Ericsson Vivaz Pro. Dené fin. Abonnemang, gratis surf osv. Reoligt, reoligt.

Lyssnar på Amy Winehouse och känner att livet är apigt bra, ändå. Man behöver sina deppiga dagar. Man behöver sin fina familj & fina vänner som också hjälper en att inse värdet i saker & ting. Jag har även lärt mig att man faktiskt inte klarar allt själv och att man inte ska vara rädd för att be om hjälp! Även om jag är dålig på det och helst reder ut mina problem själv. Men ibland hjälper det om man bara pratar med någon. Jag har så underbara vänner!

Nästa vecka flyttar jag & Maggan. Vi lämnar Östermalm för Huddinge. Åh, vad fin lägenheten är! Jag ska visa er sen. Det är dock väldigt långt ifrån mitt jobb... men det är det faktiskt värt!

Så... i September kan ni börja planera erat besök. Tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better