måndag 23 augusti 2010

Har lagat mat och håller samtidigt på att tvätta. Ska packa ner de rena kläderna så att jag kommer fram i rummet någongång. Det är alldeles fullt. Jag kommer inte ens fram till sängen. Så jag får väl hoppas att det blir någon skillnad nu då. Har gjort cous cous med broccoli (+ soja & thai sweet chili) och jag DÖR. Det är typ det godaste jag någonsin ätit! Jag kommer nog att klara av den här vegetariska månaden ändå. (jag trycker ju 'attending' på allting jag får på facebook...) Inte för att jag äter kött annars men...? Öh.

Senare ska jag möta upp min syster som tydligen är i Stockholm (Har jag vetat om det här?!?!?). Nu ska jag slänga in en ny tvätt och packa. OCH fortsätta läsa boken! Den är helt otroligt bra! Eller det kanske är för att jag är kär i Maria? Haha. Nej, men jag tycker verkligen att ni ska läsa den.

2 kommentarer:

  1. Haha, tur att du är tjejen med koll! ;P Inte för att jag heller har så stor koll på mina syskon...

    Hon där Maria som du gillar har ju iaf någon stand-upgrej som heter samma sak som hennes bok, vet inte om det är något du tycker är värt att kolla in? :)

    SvaraRadera
  2. Maria??? MIA FÖR HELVETE

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better