söndag 18 juli 2010

Vad ska man säga om gårdagen då? Jag hade planerat att inte dricka eller någonting eftersom jag skulle jobba idag. Men det blev att göra det ändå. Jag hade kul. Helt stört roligt!

Vi var på nedervåningen här i huset, där de hade fest. Vi spelade ett konstigt spel. Jag fattade inte ens vad vi gjorde men jag fick straffet att dricka fem klunkar varannan sekund. Hm... Förklarar varför jag var så full

igår.

Jag lyckades halka i trappen och sedan försökte Nippe lära mig hur man använder strippstången. Det slutade med att ungefär 90% av min hud är blå. Roligt det där! Jag var dålig.
Tusan också, nu kan jag inte bli strippa!Vi dansade på bordet också. Hade på oss krokodiler & sköldpaddor på huvudet. Sen var planen att vi skulle ut men... vi for och bada istället. Men enligt Kajsa så var det tur att jag inte for ut. Eftersom jag hade varit död idag. MEN nästa helg är jag ledig och då har hon lovat att vi ska ut!

Det är ett ställe som ligger nära oss. De spelar helt stört hög musik och håller igång fram till morgonen. Jag for till jobbet i lördags och de höll fortfarande på. Hm... Vi får väl se nästa helg hur det är.
Rave.

Blabla, nu ska jag sparka ut Phil så att han kan gå till Statoil åt mig.
& imorgon ska jag få träffa min finaste vän Adam. Latero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better