söndag 4 juli 2010

Say what! Är det söndag idag?! Shit. Man har ju ingen koll när man jobbar på helgerna. Jag är iallafall ledig imorgon och idag slutade jag fyra. Isabel är i Stockholm just nu så vi ska mötas upp i stan på ett tag. Vi sätter oss nog på en uteservering eller någonting liknande. Det kommer bli skit trevligt, helt klart. Så får jag hoppas på att det är stört varmt imorgon också(!) så att jag också får sola någongång...

Öhm... Roligt att jag glömt två par av mina shorts som man faktiskt kan (enligt mig då.................. haha!) ha på sig i UMEÅ!!!! Så jag går runt med jeans. Jag vet just nu hur det känns att vara man och svettas! Jag. Vill. Dö. Jaja...

Im out.
Hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better