onsdag 7 juli 2010

P hade en liten demonstration här tidigare. Han visade hur man använder strippstången i baracken. Lena hörde av sig och hon är tydligen i Stockholm. Även vi ska försöka oss på att bli bruna! Det börjar ju bli dags... IMORGON HÄNDER DET! (Vänta nu här... Jag har ingen solkräm eller bikini? Öhm. Det löser sig.)

Jag är överlycklig över att jag har ''sovmorgon''(?????) imorgon. Börjar 7:30 istället för 7:00. Haha öh. Jaja, vi får väl hoppas på att vädret inte sviker. Som det alltid gör när jag ska sola... jag börjar tro att det är något slags skämt.

Annars så... har jag beslutsångest. Ska jag fara till Luleå nästnästa helg, eller inte? Alltså.... Meningen med hemresan är väl egentligen för att vi ska på släktträff. SOM JAG FAKTISKT VILL PÅ! Öhm. Ja, jag vet inte... Bajsbajs.

Om Cpthörnis hade varit hemma då hade det ju varit lättare. Han är tydligen på Trästockfestivalen då och i Augusti är det lumpen som gäller. Ditt as!
Jag hatar dig. Puss.

____

bajsdatering:
Jag har ingen koll på något datum nuförtiden. Eller. Alltså. Det har jag ju aldrig haft? Men iallafall. Jag menade helgen om två veckor. Det blir väl inte Nästnästa, utan nästnästnästa?


http://www.argalappen.se/

1 kommentar:

  1. Haha, men om du vill på släktträffen så åååker du dit! Och så drar du en liten sväng förbi Trästocks och säger hej också. :)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better