tisdag 27 juli 2010

Nu har även jag fått lön så livet känns ändå värt att leva. Just nu. Nej men...

Jag börjar klockan halv två idag(!) och sitter uppe nu. Jag håller på att tvätta kläder och städa lite. Det fanns en ledig tid klockan sex så jag tog den. Undra om någon vaknar av det och hur irriterade de blir? Men det är sånt man får ta. Nu syftar jag på dem som får bli väckta av mig. Heheeee... Öh.Funderar på att orka ta mig in till stan och kolla runt lite innan jobbet. Tvättiden går ju ändå ut då när alla affärer öppnar. Vi får väl se.

Sen så...
Är jag ledig imorgon & Torsdag. Kajsa & dom pratade om någonting... som jag inte kommer ihåg. Det var någonting vi skulle göra. Det lät kul på rösterna (jag höll på att somna så jag lyssnade inte...) så jag antar att det var någonting roligt. Blö

Nu ska jag stoppa in en ny tvätt. Haha, jag känner mig ascool när jag säger så. Jag kan ju inte ens tvätta! Påtal om saker jag inte kan; Maggan, Klara & Kajsa höll på dö igår när de märkte att jag inte kan laga mat. Så då kom dom på att jag faktiskt inte kan välja om jag vill stanna i Stockholm eller inte. Eftersom jag ska gå en matlagningskurs hos dem. Coolt. Men... jaha. Jag tycker jag kan laga mat... typ... koka makaroner. Öh.

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better