torsdag 1 juli 2010

När jag satt i bussen påväg hem från Umeå satte en tjej sig brevid mig. Jag dog! Hennes jacka var så stört snygg och jag var verkligen tvungen att få tag på en sån. Jag har drömt om den. Tillochmed planerat vad jag ska bära för kläder tillsammans med den.

Idag var jag ledig så jag tog mig in till stan. Jag var dötrött och svettades som en man så jag gick bara in i någon affär. Där var den! MIN SNYGGA JACKA! Den är så vanlig och enkel men... ändå så speciell. På något sätt. Dessutom så var det 50% rea på den. Det var helt enkelt meningen att vi skulle finna varandra! Puss på den.


Dessutom så drunknade jag typ i S & M så XS fick det bli. Härligt! Det kändes ju också bra. yeeeey!

Öhm. Köpte även en kjol där. Kände inte riktigt att jag behövde den eller att den var speciellt snygg men... Ja. Sån är jag, i guess. Sockar, lotion & glajjor hakade också på. Ovanligt att jag slösar på onödiga grejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better