måndag 19 juli 2010

Jag vill raka bort mitt hår. Det handlar inte bara om att det är slitet, fult, fel färg, ojämt osv. Utan jag vill ha en förändring. Stor förändring! Jag blir så lätt less på saker och ska alltid komma på såna dåliga idéer. Det värsta är väl att jag säkert kommer att göra det... Åhnej, kan någon säga att jag inte får göra det?!

Men förstå vad skönt och framför allt ballt! Dumt av Adam och säga att han tror att jag skulle passa i det. Det var iofs för typ ett år sen men .... ändå? Jag vet ju att det skulle vara fult. Men... vem har sagt att man måste vara snygg?

Herregud, vad säger jag?! Det måste ha varit när jag halkade i trappen... My god! Det roligaste hade väl ändå varit mina föräldrars reaktioner. De hade väl låtsas som att dom inte kände mig. På riktigt. Om inte slängt ut mig ur huset. Haha! Jag måste göra det!! Innan jag dör. Jag har ju trots allt åkt fritt fall... BLÄ, JAG VILL SPY! Men iallafall... då klarar man av att göra allt annat i livet. Typ.

Nu ska jag vila min hjärna. Den verkar inte må så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better