torsdag 22 juli 2010

Jag saknar att få kramp i magen av allt skratt med mina bästa vänner. Jag saknar att åka bil bara för att göra någonting. Jag saknar att att bråka med er. För det är någonting som hör till vänskapen & visar att ingenting ändå skiljer oss åt. Jag saknar att äta på max och att fara till Mc Donalds bara för att tiden på dygnet ber oss att göra det. Jag saknar att ha tråkigt och bli förbannad över det. Jag saknar att klaga på att allting har stängt bara för att jag ville ha någonting just då. Jag saknar att hata Luleå.

Jag har fått förlängd jobbtid. Men jag vill inte mer! Mest för att jag vill hem till Luleå och hämta alla mina saker. JAG VILL HA ALLA SAKER JAG FICK I STUDENTPRESENT! Dösnygga saker som jag inte ens visat er. Öhm men... Nej. Jag vill ha mina kläder. Vad gör de i Luleå när jag är i Stockholm!?

Jag stannar nog i Stockholm ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better