måndag 26 juli 2010

Jag har inte dött! Än.
Det är väl ganska dött här inne dock. Men... annars då? Hur ere? Vad händer?!

Här borta så... jobbar jag. Går på ravefest. Springer runt på Stureplan med spya uppe i halsen. Lever. Osv! Ravegrejen var helt stört rolig! Faktiskt. Det är utomhus och alla är fula & fulla. Det håller på till klockan åtta på morgonen och är bara helt ... bra. Någonting man inte brukar gå på! Så man kan sitta och ha en hemmakväll och helt plötsligt blir sugen på att fara ut och bara vara ful. och full! Då drar man dit. Bra va?

Sen så... har jag fått förlängd jobbtid. Jag har dock inte tackat ja än. Vad ska jag göra?! Åhhhhhh.... Folk har problem med att skaffa jobb, ta sig till stockholm, skaffa pengar osv. Jag har problem med att tacka ja till ett jobb?! I STOCKHOLM. Jag har väl mest troligt blivit tappat ett par gånger i mitt liv. Eller... jag har faktiskt ramlat fler gånger tror jag. Så det är väl svaret till min tröghet.

Bläääää jag vill gå och bajsa. I din mun. Hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better