söndag 4 juli 2010

Haha alltså... neeeej. Vad händer! Vi satt här i torsdags och pratade om Pole dancing. Typ att det hade varit roligt att testa osv. Sen började vi såklart skämta om att skaffa oss en. Hit. MITT I KÖKET skulle den stå.

Igår pratade jag med nisse, som var väldigt full, och berättade om våran idé. Då hade ju såklart Nisse en strippstång som han skulle komma med idag. Som sagt så var han väldigt full (jag träffade honom när jag skulle till jobbet på morgonen. Han var fortfarande här och drack. SJÄLV!) så jag tog det inte så seriöst. Jag trodde vi skämtade om saken?!

När jag kommer hem från jobbet så står det en strippstång mitt i köket!!! Eh. Say what! Men det är väl ingen som klagar här, skulle jag tro.

Jag sa ju att jag skulle till Stockholm och bli strippa! Öh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better