onsdag 28 juli 2010


GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
& grattis tusen gånger om!
Det är sjukt hur snabbt tiden går. Nu är även du arton år! Det kändes säkert när  någon av oss var iallafall sjutton. Jag har hunnit flytta till stockholm, du har hunnit flytta från dina föräldrar och ... usch. Jag vill att vi fortfarande ska vara små och obrydda. Men livet är bra. Ändå.

Det värsta är väl att jag inte ens är där på din arton årsdag. Det gör faktiskt lite ont. Det spelar ingen roll hur många gånger jag skulle ringa eller hur många gånger jag skriver grattis till dig. Det är inte samma sak... Men jag vet att du kommer att ha en stört bra dag och att den blir minnesvärd!

Vi kommer att kunna fira den lite senare. Vilket inte är lika roligt, men vi får göra någonting stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better