lördag 26 juni 2010


Jag är i Umeå just nu. Det nämnde jag väl inte tidigare? Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm. Hem till Stockholm? Läskigt. Idag ska jag & min syster blanda goda drinkar. Eller, jag vet väl inte än om de blir goda men...  Ja.They better be ..... !!!

Danko snor mina nycklar hela tiden här och bär runt på dem. Så, vi får väl se om jag tar mig in sen. Jag ska visa er en video och bilder på det. Senare....... Eh, haha.

Åh, vad jag älskar Umeå! Till Hösten ska jag nog flytta hit! Om jag inte far någonstans och jobbar innan. Så att jag har råd med min utbildning som jag vill gå..... Vi får se. Jag blir så stressad av tanken på ... arbetslivet? Hjälp.

____
WHAT! Han har gömt dom!!!
Jaja.... nu måste jag gå och leta efter dom.... IGEN!
GOTTA GO. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better