onsdag 30 juni 2010

Hej. Hallå. Tjena. Tjabba. Osv. HEJ!
Anledningen till att jag ens orkar slå på datorn idag (inatt?) när jag är i Stockholm är för att jag är ledig imorgon. Vad konstigt. Det händer ju inte allt för ofta...

Jag jobbar hela helgen.
Fredag: 07.30 - 16:00
Lördag: 07.30  - 21.00
Söndag: 07:30 - 16:00

Eh-he... Lycka till?
Jag hörde att de skulle ha 'tequilafest' här. Öhm... va? Jobb på lördag? Nä det blir inget.
Nej men allvarligt... Pengar! PENGAR. Min kärlek.

Till någonting annat... Helt annat. Luleå. Ja... det känns som ett avslutat projekt (????) i mitt liv. Usch! Det är helt sjukt att jag ens skriver det med tanke på hur mycket jag älskar mina fina vänner. Men... Jag måste tänka längre nu. Jag är just nu mogen nog att säga att jag inte stannar kvar där. Eller, mogen nog till att förstå att jag inte kan vara kvar där! Jag siktar mot Umeå och en halvdröm som jag har. Jag vill och SKA nå det. Thats it. Några frågor? hehehehe

Tanken att för första gången återvända till Luleå utan att bli uppmött av
Mirre får mig att vilja spy. Dö. Alla gånger som jag varit bortrest och saknat honom så att det gjort ont. Nu finns han inte. Det finns ingenting i Luleå för mig. Förutom mina vänner & min familj, då. Det kanske blir några sår jag bär med mig på vägen men jag klarar mig. Det värsta skulle vara om jag for tillbak till Luleå och träffade alla... Jag skulle inte vela fara iväg igen?!? Hm...

Nu menar jag absolut inte att jag inte vill bo kvar i Luleå bara för att Mirre inte finns. Nej. Det är så mycket mer. Det behöver inte ens förklaras. Ni känner ju till Luleå. Säger inte det allt?
Men... Jag hoppas ni har det stört bra ni också!


___

Och... Berättade jag att jag fick en lång spa behandling av min syster då jag var i Umeå? Det fick jag iallafall inte!

skoja? Men det fick jag iallafall. HELT STÖRT UNDERBART. Jaja, ville bara säga det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better